AIG Commercial CEO Schimek: Transformasjon vil være andre til Ingen Dette er en gratis forhåndsvisning av vårt eksklusive, eneste medlemskap. Hvis du liker denne artikkelen, vær så snill å bli medlem. Med forretningstransformasjonen av American International Group som spilles ut på det største stadiet i forsikringsbransjen, har lederen av operatørens globale kommersielle linjeprosesser hørt mye markedschatter fra naysayers og opportunists. Sammendrag Rob Schimek, konsernsjef for AIG Commercial, snakker om hans personlige vei fra blåskjoldsrøtter i Pennsylvania til CPA og til slutt til CEOand betydningen av livslang læring og hardt arbeid for å posisjonere deg selv for forandring. I denne profilen vurderer Schimek også de enkle trinnene i transformasjonen av American International Group og fremskritt til dags for å oppnå mål som utenforstående ser på som altfor aggressive. Helt siden 26. januar 2016, da Rob Schimek, konsernsjef i AIG Commercial, kom sammen med konsernsjef Peter Hancock og andre ledere for å kunngjøre strategisk oppdatering av globale forsikringsselskaper, har analytikere stilt spørsmål om oppnåelsen av de målrettede finansielle målene for flerstegsplanen . Og konkurrenter fra kommersielle linjer har hevdet at de vil tiltrekke talent fra AIGs restruktureringsoperasjoner. Hva er Schimeks reaksjon på alt snakkes konkurransedyktig, den tidligere Deloitte-partneren og gjentakende deltaker i Worlds Tøffeste Mudder-utholdenhetshendelse, brukte ikke de nøyaktige ordene til å levere sitt svar. Men Schimek var like direkte i sin mer elegant formulerte vurdering. Jeg elsker ideen de kommer til å få muligheten til å se for seg hvordan denne fremgangen kommer fram, sa han om den første gruppen. Når det gjelder det andre, sa Schimek: Vi har en tendens til å spille midtstadiet. Lysene pleier å være på. Når du er en deltaker i handlingen, vil du være på midtfasen og du vil legge til rette. Jeg elsker at våre konkurrenter liker å snakke om oss. Det viser at vi er relevante, og det viser at de respekterer oss og de vil ha talent som ville være som talentet vi har hos AIG. I8217m er svært trygg på vår evne til å beholde det talent vi har, fortsatte han. Jeg tror vi har det beste talentet i bransjen. Jeg tror at vårt folk får energi, ikke motløs, når de må møte en utfordring som vi står overfor, sa han. Jeg elsker at våre konkurrenter liker å snakke om oss. Det viser at vi er relevante, og det viser at de respekterer oss. Schimek snakket til Carrier Management i et intervju på stedet på IICF Women in Insurance Nordøst Regional Forum i New York i begynnelsen av juni, etter å ha deltatt i en paneldiskusjon med tittelen posisjonering selv for endring og transformasjon. Transformasjonen han snakket om i løpet av sesjonen var en som fant sted på en mer personlig levela karriereendring som trakk ham fra en 18 årig karriere i offentlig regnskap til en global sjef finansiell offiser rolle i AIG eiendom kasino operasjoner og til slutt sette ham midtstadiet i den største delen av en av verdens største PC-forsikringsselskaper. I dag er jeg global administrerende direktør i Commercial Insurance Operationsthe hjerterytme av AIGbut I8217m ikke en livslang underwriter. I8217m ikke en livslang person. Jeg er gjennom hele karrieren min en veldig erfaren forsikringsprofessor, men ikke i noen av de enkelte områdene som kunne ha vært den tradisjonelle banen for personer i forsikringsbransjen, sa han. (Se også relatert artikkel, 8220Alle Life8217s leksjoner: Veien til lederskap. 8220) Schimek sa underveis at han var villig til å akseptere sin første CEOs posisjonering til London i 2012 for å lede AIGs virksomheter i Europa, Midtøsten og Africawas en sentral karriere trinn. En av de beste tingene i livet mitt var å bo utenfor landet, komme utenfor min komfortsone og forstå hvordan det er å være amerikansk på et annet kontinent, for å være blant de underrepresenterte på et hvilket som helst sted jeg reiste over Europa eller over mange av de operasjoner av AIG, fortalte han kvinnene som var på besøk, å søke råd om sine egne lederveier. Det tvang meg til å lære mye om meg selv og om mer effektivt å drive en bedrift, la han til. Beskriver det første spranget ut av sin komfortsone fra partner hos Deloitte til CFO i AIGs PC-virksomhet i 2005Schimek, fortalte Carrier Management. Jeg følte meg virkelig at jeg var klar til å bruke de ferdighetene jeg hadde bygd, og dirigere andre mennesker til å gjøre det for å faktisk gjøre det selv. En posisjon som kunne vært ubehagelig for noen, var bare en del av et karriereopplevelse for Schimek. Det viser at forandring, og kanskje transformasjon og motgang, skaper mulighet, sa han og noterte at CFO-rollen ble svært klientvendt under den globale finanskrisen. Jeg hadde muligheten til å gjøre ting som CFO som ikke alle finansdirektører får å gjøre, sa han. De fleste av våre meglere ble kjent med meg i løpet av den tiden. De fleste av våre kunder, også. Det satte meg i god plass, slik at AIGs ledelse kunne føle seg trygg på at hvis de flyttet meg inn i en rolle som ikke var en del av min kjernekompetanse kompetanse, kunne I8217d gjøre overgangen. Den neste overgangen kom syv år senere. Overskrift AIGs EMEA-regionen var vendepunktet i karrieren min, sa Schimek. Det førte til at jeg henger opp min finansdepartement og satt på en annen likestilling av konsernsjef. Evner utviklet over den tidligere delen av karrieren min ble noe jeg alltid kommer tilbake til, sa han. Men når ledet av moderator Ivy Kusinga, sjefkulturoffisient i Chubb, for å beskrive sitt område av mestre under IICF-paneldiskusjonen, sa Schimek at finansiell kompetanse ikke er hans definerende lederskapskompetanse. Det jeg stoler på i mest, gjør en komplisert ting enkel, sa han i stedet. Evnen til å undervise og evnen til å kommunisere er helt kritisk. Det spiller ingen rolle hva du gjør. Hvis du kan ta et veldig komplisert emne og konvertere det til noe som alle kan forholde seg til og forstå, så kan du aldri mestre hele publikum. En fet plan i fordøyelige trinn I dag er Schimeks kommunikasjonsferdigheter og økonomisk skikkelse midtpunktet da han samarbeider med resten av AIGs ledergruppe for å organisere en forretningsstrategi for fremtiden. 8220Hvis du kan ta et veldig komplisert emne og konvertere det til noe som alle kan forholde seg til og forstå, så kan du aldri mestre hele publikum. Mens det vi sa, er det veldig dristig at vi konverterer dette selskapet til en mer lønnsomt og mer bærekraftig AIGwe sa også at vi kunne gjøre det i fire eller fem ganske fordøyelige trinn, sa han, med henvisning til ekstrem klarhet og åpenhet fra ledere som kommuniserer store, viktige beveger seg. Når jeg kan snakke med verden og forklare at bruken av gjenforsikring gir en betydelig forbedring, eller som bare utløper 2,25 prosent av vår virksomhet og beholder 97,75 prosent av virksomheten ville gi oss en vesentlig forbedring i den totale driften av organisasjonen denne typen trinn virkelig resonere med mennesker. I tillegg til utganger av små målrettede områder, som for eksempel forurensning av juridisk ansvarst dekning i Nord-Amerika og overskytende autoansvar for lastebiltransport, og økt bruk av gjenforsikring, tilføyde Schimek et smalere klientfokus fordi han kortfattet gjennomgikk viktige strategiske endringer som påvirker kommersiell drift. Historisk sett kan AIG ha forsøkt å være alle ting for alle mennesker. Nå er ideen å fokusere vår oppmerksomhet på våre mest verdsatte kunder, sa han. Hvis vår visjon er å være våre kunder8217 mest verdifulle forsikringsselskap, vunnet vi at når I8217m bare selger hver enkelt kunde ett forsikringsprodukt eller kanskje to forsikringsprodukter hvor total lønnsomhet er negativ. I stedet, når vi har et dypt, multilint klientforhold, så er I8217m villig til å investere hver unse av mitt vesen i å sikre at vi kan hjelpe den klienten og AIG lykkes, sa han. Plassert for en upside overraskelse En veldig dristig plan, fulgt opp med svært fordøyelige, enkle, strategiske skritt, har vært en absolutt nøkkel, Schimek stresset. Transformasjonen jeg tror du vil se på AIG, vil være uten sidestykke, sier han og fortsetter å rapportere at planen går fram på målet bare seks måneder i. Verden vil bli overrasket når de ser tilbake i slutten av 2017 og ser på hvor mye fremgang vi har gjort. Jeg sier det fordi vi har forpliktet oss til å forbedre vårt korrigerte ulykkesårsforløp med seks poeng. Jeg tror mange mennesker så på det og sa at det bare er for aggressivt. Den 26. januar 2016 annonserte AIG-ledere en rekke strategiske tiltak, organisatoriske endringer og driftsforbedringer for å skape et slankere, mer lønnsomt og fokusert forsikringsselskap. Blant dem var: Avkastningen på minst 25 milliarder kroner av kapital til aksjonærer over to år. Omorganisere driftsmodellen til modulære, selvstændige forretningsenheter for å øke åpenheten og ansvarligheten. samt å drive ytelsesforbedring og strategisk fleksibilitet over tid. Innføring av en egen arvsportefølje bestående av ikke-strategiske eiendeler og virksomheter som AIG har til hensikt å avslutte eller avta. Redusere generelle driftskostnader 1,6 milliarder over hele selskapet innen to år. Forbedring av det kommersielle PC-ulykkesårets tapskvote med seks poeng i 2017. Tiltak som ble planlagt for å redusere AIG Commercial AY-tapsforholdet inkluderte: Utvide og optimalisere bruken av gjenforsikring og andre risikoreducerende strategier. Adressering av ulønnsomme enkelt - og toproduktklienter. Raskere mikrosegmentering av risiko ved bruk av interne og eksterne data. Avslutte eller rette opp målrettede undersegmenter av underpresterende porteføljer. Narrowing det geografiske fotavtrykk mens du fortsetter å opprettholde og forbedre multinasjonale muligheter. Blant annet sa Schimek at mange mennesker har savnet noe av matematikken som påvirker hvordan endringene i gjenforsikring, forretningsutganger og redusert kundefokus vil fungere gjennom de økonomiske resultatene gjennom året. Han fokuserte først på første kvartal, og forklart nøye at kun om en åttende av virksomheten som ble skrevet mellom 1. januar og 31. mars (halvparten av en fjerdedel) ble opptjent i kvartalet (forutsatt at virksomheten er jevnt skrevet gjennom året , noe som gir en midt i februar gjennomsnittlig startdato for kvartalet). Dette betyr at syv-åttende av inntektene i første kvartal kommer fra virksomheten AIG skrev i året før. Etter hvert som han kommer til slutten av året, vil syv-åttende av inntektene i fjerde kvartal skyldes virksomheten som vi skrev strategisk didn8217t writein 2016. It8217s svært vanskelig for verden for å kunne forstå til tider hvordan den matte virker, sa han og antyder at dette er grunnen til at mange utenforstående ikke kan forestille seg forbedringsbildet før det faktisk oppstår. Under en kvartalsinntektsinntekterskonferanse detaljert Schimek noen spesifikke tiltak for å gjennomføre planen: formelt kommuniserende utganger i fire spesifikke underpresterende segmenter til distribusjonspartnere 2. februar inkjet en toårig kvoteandelsforsikringsordning med Swiss Re, annonsert på 9. mars og akselerert innsats ved mikrosegmentering i risikovalg som resulterer i opphør av ulønnsomme kundeforhold. Vårt nivå på fremgang har vært utmerket, rapporterte han. Men de positive effektene av disse aktivitetene blir undervurdert av verden, som folk bare tenker på hva de ser ut i vår inntjening. AIG rapporterte en viss observerbar endring i det korrigerte ulykkesårets tapskvote i første kvartal 2016 (64,5) sammenlignet med hele året 2015-forhold på 66,2, referansen der AIG har lovet sin sekspoengsforbedring. Men det er fortsatt en lang vei å gå. Verden kan også avvise fremgangsnivået i andre kvartal, foreslo han, men da de kommer til slutten av dette året og inn i neste år, kan de ikke hjelpe, men ta hensyn til åtte og åttende, og til slutt det store flertallet av det vi har gjort i 2016, vil begynne å dukke opp. Industrianalytikere som har beskrevet AIGs mål om å redusere ulykkesårets tapskvote fire poeng i 2016 og to poeng mer i 2017 som heroisk og til og med uoppnåelig, har notert at andre transportører tok rundt fem år for å levere tilsvarende planlagte omsetninger i tegningsresultater. Og de operatørene hadde på baksiden av bedre markedsforhold i deres favør for å starte opp, sier de. De kan gå glipp av et annet punkt, sa konsernsjef. Vi trenger ikke å forbedre ulykkesårets tapskvoten for alle delsegmenter av boken med seks poeng, påpekte Schimek i en video lagt ut på AIGs nettside og under andre investorpresentasjoner. Ved hver anledning gikk han lyttere gjennom det store bildet av hvilke forretningssegmenter som måtte forbedres, og som trenger å gi tydelig grafikk som hjelper dem å forstå hvordan de skal tenke på virksomheten i tre bøtter: vokse, vedlikeholde og forbedre eller rette opp. Denne rettsgruppen representerte 15 prosent av virksomheten med et gjennomsnittlig korrigert tapskvot på 91 i 2015. Denne andelen hadde allerede falt til 9 prosent i første kvartal 2016, hvor tapskvoten faller fem poeng til 86. På samme måte forbedrer gruppen for forbedring gjennom dataanalyse og bruk av reassuranseexperiencedexperienced droppe på fem poeng i første kvartal 2016 sammenlignet med helåret 2015. Samtidig økte virksomheten økt fra 50 prosent av total premier i 2015 til 59 prosent i første kvartal 2016. Min jobb ville være umulig dersom alle virksomheter hadde samme tapforhold, og jeg måtte flytte hvert enkelt firma til et bedre svar, fortalte Schimek Carrier Management. Mens AIG forventer en nedgang på omtrent 2,5 milliarder kroner i netto skriftlige premier i 2016 gjennom en kombinasjon av reassuranse og utganger, kan jeg vokse virksomheter som har et veldig attraktivt tapforhold, like mye som jeg kan rette opp virksomheter som har et uattraktivt tap forhold, sa han. Og jeg tror at veksthistorien blir undervurdert av mange mennesker. Vi har så mange produkter og så mange geografiske områder der det bare er et enormt AIG-spesifikt verdiforslag som gjør oss til et overbevisende markedsperspektiv. Hvis vi kan vokse i disse mellomrommene, er det like kraftig som noen av avhjelpsarbeidene, sa han. Innovasjonskultur Uforstyrret Vi ønsker ikke å være den største forsikringsselskapet vi ønsker å være den smarteste, Schimek sa tilbake i 2014, noe som gjør et annet poeng på en industrikonferanse. Han henviste til behovet for forsikringsselskaper å levere unike, nyskapende løsninger til kundene for å skille seg fra den konkurrerende dynamikken til mykningsmarkeder. Faktisk er innovasjon et anerkjent kjennemerke for det globale selskapet. Men med AIG Commercial fokusert nå på å møte økonomiske mål og med kostnadsbesparende tiltak og en omorganisering til modulære forretningsenheter i gang over hele den globale forsikringsorganisasjonen, vil innovasjon sakte eller stoppe. Hvordan sørger en leder for at selskapet holder en innovasjonsinnstilling når Det går gjennom en virksomhetsomforming Vi innser at innovasjon er en av de viktigste tingene vi gjør, og derfor investerer vi hele tiden i innovasjoner over hele organisasjonen, svarte Schimek. Noen er interne innovasjoner, hvor vi bruker data for å utlede innsikt for våre kunder som er nye og innovative, sa han og forklarer hvordan AIG utnytter informasjon fra data på de 130 millioner verdiene som selskapet betaler hver dag. Eksterne trekk inkluderer et partnerskap med Clemson University kunngjorde sent i fjor. Med en innledende 4 millioner investering, jobber AIG med universitetet for å utvikle et risikoteknikk og analysesenter og etablere et utdannet professor i Risk Engineering and Systems Analytics til ære for selskapets tidligere president og konsernsjef Robert Benmosche. We8217ve skapte en mulighet for Clemson til å være en rørledning for talent som kommer ut av universitetet som vil mate eiendomsmarkedet. Og we8217ve skapte muligheten for Clemson å trene folk som har vært i arbeidsstyrken for å bli enda bedre på det de gjør i ingeniørfeltet. We8217ve har også samarbeidet med Clemson for å forbedre måten vi analyserer og ser på data, fortalte Schimek Carrier Management. That8217 er et veldig kraftig partnerskap. Det som gjenkjennes er at ideene don8217t alle må være inne i de fire hjørnene i AIG-organisasjonen. I januar annonserte AIG en annen investering, en i et tidlig stadium av teknologioppstart med utvikling av bærbare enheter. analytikk og systemer for å forbedre arbeidstakerens sikkerhet. Og i april kom AIG sammen med Hamilton Insurance Group Ltd. og datterselskaper av Two Sigma Investments LP, med en plan for å utvikle og lansere en teknologibasert, kundekonsentrisk forsikringsplattform for det lille kommersielle bedriftsmarkedet. Mens andre ledere som leder tidligere transformasjoner i forsikringsbransjen snakker om behovet for å hoppe på kultur endrer seg for å sette nye strategier i bevegelse, er det ikke nødvendig med en slik innsats på AIG, ifølge Schimek. Vi har igjen og igjen vist at for AIG-folket er det ingen utfordring som vi har sikkert gitt oss mange utfordringer gjennom årene, og hver gang ser vi ut til å bli sterkere og bedre enn vi var før. Det er ingen tvil om at vi er markedsleder. Jeg tror at vårt folk er opptatt av det faktum at de spiller på det største stadiet i virksomheten, sa han. Flere toppartikler av 2016JJU iPath Bloomberg Aluminium Subindex Total Return ETN Registrer deg for Pro for å låse opp data Registrer deg Realtime Rating Summary Den tilstøtende tabellen gir investorer en individuell Realtime Rating for JJU på flere forskjellige målinger, inkludert likviditet, utgifter, ytelse, volatilitet, utbytte , konsentrasjon av beholdninger i tillegg til en samlet vurdering. ETF-feltet A-metritt, tilgjengelig for ETFdb Pro-medlemmer, viser ETF i metaller med høyest metrisk realtidsklassifisering for hvert enkelt felt. For å se alle disse dataene, registrer deg for en gratis 14-dagers prøveperiode for ETFdb Pro. For å se informasjon om hvordan ETFdb Realtime Ratings fungerer, klikk her. JJU Samlet realtidsklasse: En samlet vurdert ETF: Disaster Recovery, Business Continuity and Information Security Følgende dokumenter er tilgjengelige om dette emnet. Vennligst se våre andre online-uttalelser angående personvern. Vilkår for bruk og juridisk og lisensiering for mer informasjon. ShellShock-sikkerhetsproblemet, kjent som ShellShock, er en alvorlig feil i Bourne Again Shell (BASH) - programmet som lar brukerne legge inn kommandolinjebeskrivelser direkte til Mac, Linux og Unix-datamaskiner. ER. Bests nettsteder påvirkes ikke av dette sikkerhetsproblemet, da vi ikke bruker denne teknologien til støtte for våre systemer. Heartbleed - sikkerhetsproblemet kjent som Heartbleed, er en sikkerhetsfeil på nettsteder som bruker OpenSSL, en åpen kildekode-krypteringsteknologi. ER. Bests nettsteder er ikke påvirket fordi vi ikke bruker denne teknologien for å sikre informasjon på vår side. Transport Layer Security - innkommende e-post reléer på A. M. Best bruk Opportunistic TLS, som betyr at våre servere godtar TLS-tilkoblinger fra klienten hvis det blir forespurt i håndtrykket, men det er ikke nødvendig. Ta kontakt med oss på messaging. supportambest for ytterligere informasjon. Om Trustwave Trusted Commerce Seal Trusted Commerce Seal er en indikasjon på at A. M. Best Company har tatt skritt for å beskytte dine kredittkortdata når du bruker vår e-handelswebside. Trusted Commerce Seal bekrefter at A. M. Best Company overholder betalingskortet Industry Data Security Standard (PCI DSS), et sett med forskrifter som sikrer at selskaper som behandler, lagrer eller sender kredittkortinformasjon, opprettholder et sikkert transaksjonsmiljø. Vi er forpliktet til fortsatt sikkerhet for dine data.
No comments:
Post a Comment